Hyppää sisältöön

Uusi palautepalvelu ja palautesovellus on otettu käyttöön kunnallisteknisissä palveluissa

Savonlinnan kaupungin kunnallisteknisissä palveluissa on otettu käyttöön uusi sähköinen palautepalvelu. Palautetta voi antaa uuden palvelun kautta kohdistetusti katujen, puistojen ja yleisten alueiden sekä satamien hoidosta ja kunnossapidosta. Palautepalvelusta on saatavilla myös mobiilisovellus.

Palvelun kautta lähetetyt palautteet ohjautuvat kunnallisteknisiin palveluihin, joko liikenneväylien, puistojen tai satamien kunnossapidosta vastaaville henkilöille. Lähetetyt palautteet julkaistaan palvelussa kaikkien nähtäville, mikäli palautteen lähettäjä on antanut siihen luvan. Palautteet julkaistaan nimettömänä.

– Talvella saattaa tulla esimerkiksi useita palautteita jonkin saman lumikasan siirrosta. Palautteiden julkaiseminen voi joissain tapauksissa vähentää palautteiden määrää, kun ihmiset huomaavat, että joku muukin on jo samasta asiasta palautetta antanut, kertoo infrapäällikkö Jani Ahokas.

Palautepalvelusta on olemassa myös mobiilisovellus, Trimble Feedback. Mobiilisovelluksen kautta annettu palaute antaa sijaintitiedon kohteesta, josta palaute on annettu.

– Esimerkiksi jos ottaa mobiilisovelluksella kuvan tiessä olevasta kuopasta, niin palautteessa on sijaintitieto mukana ja kunnossapidon henkilöstön on se helppo paikantaa, jatkaa Ahokas.

Mobiilisovellus on ladattavissa App Storesta ja Google Play -kaupasta.
Linkki sähköiseen palautepalveluun löytyy kotisivuiltamme: www.savonlinna.fi/palaute